Det får bli kort idag!
 
Igår vaknade jag med stans mensvärk. Hatar det!
 
Var helt urlakad hela fm. Men gjorde iallafall lite musli! och tvättade......
 
Pudlarna var här hela dagen. Tog med alla hundar ner till Werns lycka, hagen bakom grannen. Plockade ner de tre näten som var kvar. Kissen Astrid var också med.
 
På kvällen hade jag en ridtur med en tjej. Hon fick ta Birkir och jag tog Tindra som tappade en sko. Tusan också!
 
Idag har jag jobbat 8-17. Sen hundkurs kl 18. Vardagslydnad som är riktigt kul!
 
Sen fick jag bada Allie för hon passade på att rulla sig i skit när hon och Jim var med Tomas och grejade med fårhagen. Äckelfia!
 
Nu slumrar alla utan jag. Och imorgon är det jobb igen. Dygnspass. Vi ska faktiskt till Ikea och titta på säng och äta lunch där med. Trevligt!
 
 
Jag ock min fårskalle
 

1 kommentarer

marianne

16 Sep 2015 10:41

Blä för mensvärk...:(

Att hundar ska hålla på att rulla sej i all skit...äckelpäckel!!

Jättefin bild på dej och det keliga fåret :)

Kommentera

Publiceras ej