Det regnade hela natten och hela dagen idag!
 
När jag kom ut till stallet, kunde man ju tagit en simtur!
 
Vi gick en lite längre runda när vi nu ändå var blöta. Sen tog det lite tid att torka hundarna. 
 
Vilma och Smilla kom på fm och var här hela dagen. 
 
Jag har varit inne och grejat med lite av varje. Tvätt och dammsugning. Tränat lite med hundarna i köket.
 
När Karin kom så åt vi te och scones.
 
Sen kom Tomas och då gick vi lite längre med hundarna. Tittade till fåren också.
 
Ikväll har vi lagat mat och slöat framför tv.n. Kollat på idol.
 
Nu ska jag göra en beställning på Metizoselar innan jag somnar!
 
 

1 kommentarer

marianne cargus

02 Sep 2015 10:21

Här regnade det som sjutton på natten men bara lite stänk på dan. ..så kan det vara lite oftare om det nu absolut ska regna.

Jag tror du kan se och känna, men du måste lita på dej själv....jag kände ingen i ert hus, men du kanske gör det om du sätter dej och släpper alla tankar på annat :)
Jag är överlycklig att min förmåga är på väg tillbaka igen :)

Kommentera

Publiceras ej