Det regnade hela fm. Inga mängder, men så pass mycket att jag valde att städa, inne!
 
Det behövdes verkligen, det är inget jag prioriterar annars, denna årstid när man vill vara ute!
 
Smilla har varit här sedan igår. Karin skulle till djurkliniken med Vilma och fixa en tand som gått sönder. Vilma är ju 13 år så det är lite nervöst att söva henne. Det gick bra. Men 7 tänder drog de ut!! Och den trasiga lagades, för det gick.
 
Vid lunch packade jag in alla hundar i bilen och åkte till Skänninge. Var i akut behov av datapapper och så blev det ju lite mer förstås.
 
Efter lite mat gick jag ut och tog itu med stalljobb. Sen fyllde jag på kompostjord i alla landen och krattade gårdsplanen.
 
Någon ridning varken hann jag eller orkade idag. Men hästarna har fått mat typ var tredje timme pga att det var så kallt! Så de var nöjda!
 
Ikväll har jag skrivit fakturor och förberett för helgens kurser. Tyvärr ser det ut att bli kallt, inget önskeväder.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej