Imorgon börjar jag jobba igen. Jag har haft 3 veckor, men det blev ju lite mer eftersom jag slutade en torsdag och börjar en tisdag. 
 
Funderar på vad jag har gjort och känner mig riktigt nöjd. Ridit mycket, nästan varje dag. Sytt gardiner och tvättat alla fönster här nere. Läst ut en tjock bok och gjort korsord. Lyssnat på ljudböcker och plockat blåbär. Rensat en hel del i skåp och garderober och varit en sväng till soptippen.
 
Sen har jag ju haft ett par hundkurser. Den ena slutade idag!  Det var jättekul att se vad de lärt sig!
 
På torsdag jobbar jag 8-17, men Tomas har semester denna vecka med så då tar vi en hotellnatt och ett besök på GeKås. Vi åker efter mitt jobb. Jag börjar med en lätt vecka, jobbar bara tisdagkväll/natt och torsdag.


 
Idag var My och Moa här och red med mig! Vi hade så kul, så de vill komma imorgon med! Tindra gick så himla bra! Jag var så nöjd! Och Birkir tickade på i fin tölt med My! Det var roligt eftersom han inte töltat på hela sommaren. Tea som rider honom är lite för liten och Birkir behöver hjälp i tölten.
 
Imorgon kommer Tea kl 10. My och Moa efter lunch och sen är det dags att jobba!

1 kommentarer

Marianne

04 Aug 2016 01:18

Du har hunnit med mycket på din semester, men det är meningen att du ska vila också ;)

Kommentera

Publiceras ej