Imorse var det inte så värst mysigt. Jag var helt slut, redan när jag vaknade. Gick ut och fodrade och sen somnade jag på soffan.
När Karin kom tog jag en värktablett. Sen blev jag som folk igen!
 
Fast idag har jag bara tagit en. Så lite bättre mår jag nog.
 
Hängde med Karin ut och grejade lite. Hämtade in ved med för idag är det minusgrader igen.
 
Sen red hon ut med Mio som sällskap. Jag tog med de andra in och skulle vila.
 
Men jag torkade köksgolvet först och sen vilade jag!
 
Imorgon kommer Victor. Och på kvällen kommer Karin och Stoffe med. Undrar vad vi ska bjuda på?
 
Ikväll gjorde jag Biff Damberg! Ha ha! Det var färsk tomatpasta med en gryta på entrcoté, kantareller, lök och creme fraiche. Sen lite glass till kaffet med egen chokladsås. Var så sugen på något smaskigt. Såsen görs på smör, grädde, kakao och socker. Jag tog rörsocker och mindre än receptet. Sååå gott! Den stelnar ju på glassen och blir lite seg.
 
 
Min fina! Hoppas jag orkar rida snart igen!
 

1 kommentarer

Marianne

13 Feb 2016 12:27

Men....torka golven istället för att vila....haha...vi är som vi är som alltid har något "ska bara" hihi

Ja, jag tänker på ibland hur bra vi har det med ridhuset så nära

Kommentera

Publiceras ej