Jobbade 8-17 och var hemma ca 18. Var beredd på att byta om och gå ut och stalljobba minst 2 timmar.
 
Men idag har Karin varit här och hon hade gjort klart allt! Det var länge sedan jag "slapp" stallet. Karin har ju inte heller mått bra.

Jag tog tag i städning av toan istället och Tomas håller på och drar några kablar ( som har hängt ett par år över väggar, golv och fönster. Hade nyss börjat vänja mig......)
 
Sen lagade vi mat. Det blev jättegott. Tyvärr tog Tomas i en ugnsform utan grytlapp, det var nog inte så skönt!
 
Vi tittade förstås på Mästerkocken. Fast jag måste säga att ibland blir det ju pinsamt vid utröstningen. Det är så töntigt när de ska stå framför juryn och vänta. Och sen säger de ju inte direkt hur det ligger till.
 
Medans kaffet rann ner efter att vi hade ätit, så tränade jag lite med hundarna. De fick leta efter hästskon inne, varsin gång. Allie var duktigast.
 
Nu har jag uppdaterat min fb sida om kurser inför våren. Och nu är det sovdags.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej