Idag blev det ingen ridning. 
 
Det har blivit plusgrader och regn i luften. Bara sånt där fint regn som gör en blöt!
 
Tomas jagade på fm. Jag städade. Gick upp 7 för vi skulle hjälpas åt med djuren innan.
 
Sen gick jag ut vid 11 tiden och fick lite gjort och blev blöt och kall på en timme. Jag måste impregnera mina icebugs.
 
Efter lunch gick vi ut båda och jobbade på ett par timmar. Blöt och frusen igen.
Tränade lite med hundarna och slängde ut en hästsko i snön. Senare tränade jag inne med. Metall är lite svårt. Men det går bättre och bättre.
 
När vi skulle fika "tvingade" jag Tomas att hjälpa till med att göra matsedel för hela veckan så jag kan handla allt imorgon. Det blev jättebra! Vi bestämde  3 middagar var.
Imorgon ska vi göra lasange med lax, räkor och spenat som T hittade recept på. Låter gott!
 
Idag har det inte blivit någon tv alls. Har bara gjort en massa datajobb. 
 
Jag lade ut info om vårens kurser och har haft fullt upp med att svara och ordna grupper. En kurs är redan full.
 
Roligt som tusan, men jag får nog ordna fler kurser. Om vi kan få någon vikarie på jobbet. Jag måste ju ta ledigt vissa pass.
 
 
 
 
Det här skrev jag i söndagskväll, sen ville inte blogg.se publicera......
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej