Inte mitt favoritväder direkt! Nästan 30 grader är lite väl varmt.
 
Men jäklar vad fort det gick att frosta av frysen här inne. Behövde inte ens sätta in varmt vatten
 
Har tvättat 3 fönster till idag. Så skönt. De var så skitiga så man knappt såg ut!
 
Sen har jag läst ganska många avsnitt i boken som har varit lite trög att komma igång med. Tredje delen i en serie. Nu har jag läst halva. Den heter Räfvhonan. De andra två heter Barnbruden och Pottungen.
 
När jag har tvättat fönstren så har jag lyssnat på ljudbok! Det är ju kanonbra! Allt går mycket lättare när man lyssnar.
 
Har hunnit träna med hundarna med. Nu har jag en plan för hur jag ska träna med Mio till onsdag, då vi ska göra doftprov. Igår var jag uppgiven, för det funkade inte med lådorna. Men jag fick tips av mina kurskamrater igår så nu känns det bättre.
 
Igår köpte jag så mycket tomater så ikväll gjorde jag köttfärssås och använde tomaterna och en massa färska kryddor. Det blev så gott!

1 kommentarer

marianne

26 Jul 2016 11:28

Bra att du och Jim har hittat ett bra sätt att träna på.

För min del få det gärna vara sånt här väder 10 månader om året....älskar värmen.

Jag blir galen så som flugorna siktar ner fönstren...jag tvättade de för några veckor sen och i går var det dags igen....åtminstone altandörren där solen avslöjar allt, sen har jag ju en karl som sätter händerna på rutan också :(

Kommentera

Publiceras ej