Har redan somnat ett par gånger i soffan.
 
Jag gick upp tidigt imorse för att åka iväg och rida lektion. Hos Anna, som är ganska "sträng" som ridfröken. Där får man inte lata sig inte! Men det ger ju resultat! I slutet gick det riktigt bra!
 
 
Jag måste försöka att hänga i nu! Och hon får inte gå upp i vikt! Inget bete alltså......
 
Efter lunch kom de små juvelerna med föräldrar. Kaninklappning, fika och ridning blev det!
 
 
 
 
 
När de hade åkt hem så rensade jag ogräs och sen fick hästarna gå en liten stund på bete.
 
Vi lagade kebebspett och sen blev det soffläge. ZZZZZ.........

1 kommentarer

marianne

13 Jun 2016 09:09

Inte undra på att du är trött, det kommer efter den veckan.

Vad söta barnen är :)

Åh vad jag vill träna nu :( jag har bokat av två träningar redan och i sommar skulle vi intensivträna i 2 1/2 dag....der går ju inte heller.
Jag är rädd att jag inte ska orka komma igång igen efter ett så långt uppehåll....alltså att kroppen sätter stopp, jag har funderat på att låna hem en häst under sommaren, men har inte bete för fler än tre.

Kommentera

Publiceras ej