Började dagen med p-möte.
 
På hemvägen tvättade jag bilen (årliga tvätten!) och handlade mat.
 
När jag kom hem så lagade Karin och jag lunch, hon hade kommit hit någon timme innan mig.
 
Efter lunch så flyttade vi fårstaket och lite annat jobb. Det var disigt, men runt 25 grader. Svettigt!
 
Köpte en mix i affären, till rawfoodbollar som vi gjorde. Ganska goda, fast mitt recept är godare. Sen hade de fått lokala jordgubbar, som jag också köpte. Mums!
 
När vi hade fikat så tränade vi hundarna i lite nosework. Nästa vecka är det dags att åka till Stockholm igen, sista kursdagarna. Längtar! Och så får jag träffa gullungarna med!
 
 
 
Ikväll har jag hämtat hem kaninen. Hon var så nyfiken och kollade av boxen noga! Men Gustav var lite väl intresserad och följde efter och var lite på henne. Jag var mest orolig för honom, gamle mannen!
 
 
 
Men nu hade de lugnat sig. Ida som hon heter hade gömt sig i röret, smart gjort.
 
Tänkte rida sent, men det hanns inte med. Det blev mat vid 21,30 som vanligt.
 
 
 

1 kommentarer

marianne

02 Jun 2016 08:35

Hoppas hoppas att allt går bra med kaninerna nu...Gustav ville väl bekanta sej med sin söta fru.
Så det blev Ida nu då?

Sån mix har jag köpt en gång, men tyckte inte de var särskilt goda, men köpte de mest av nyfikenhet.

Kommentera

Publiceras ej