Igår var det jobbdag tills idag. Morgonkaffe på jobbet med Micke innan hemfärd. 
 
Sen kom Karin och Emilia till förmiddagskaffet. Innan dess hann jag avhandla några telefonsamtal . Fick ändra lite tider för veckans aktiviteter.
 
Karin och jag hann rida på ridbanan innan jag skulle till frissan klockan 14. Jag gjorde slingor och klippte en bit. Sen lockade hon det så jag var alldeles krullhårig!
 
När jag kom hem så kom Marie och flickorna. De lämnade jultidningar och tog lite kaffe innan tjejerna red.
 
Karin var kvar en stund till. Vi gick en sväng med pannlampor och sen jobbade vi klart i stallet.
 
Emilia fick sitta på en häst för första gången!
 
 
 
 
Imorgon ska jag följa med Karin till tandläkaren och ta hand om Emilia under tiden.
 
Så nu ska jag sova!

1 kommentarer

marianne cargus

22 Nov 2016 10:57

Lilla Emilia verkar ju vara den lugnaste av alla bebisar, nu bir det att jaga ridkläder i stl 6å- 70....eller vad behöver hon? :)
Blev det inget foto på lockarna?

Både min bror och jag är väldigt lika mor, jag har t.o.m ett födelsemärke på samma ställe som hon, ibland på morgnarna ser jag bara henne i spegeln det är lite läskigt faktiskt...

Aha ..då kanske inte vår hovis kan sätta på dessa skor?! Är det Träffs hovslageri du anlitar? Ha får komma och visa vår hovis ;)

Kommentera

Publiceras ej