Började morgonfodring i regn. Efter frukost kom Elin och hennes lilla tåmodiga ettåring. Vi tränade våra hundar i nosework och hennes lilla tjej satt i vagnen och åt banan och läste en broshyr!
 
 
 
 
Efter ett par timmar var vi nöjda och de åkte hem. Jag åt lunch. Sen blev det utejobb i flera timmar. Nu börjar foderpackandet......
 
Tomas är borta på jobb några dagar så jag får greja själv. 
 
Jag tog en cykeltur med hundarna på kvällen. Tror jag överansträngde mig i knän och höfter när jag packade foder. Jag var iväg och handlade hundmat, havre och fodermorötter och släpade in med. Mycket bärande idag!
 
 Jag tränade lite till på eftermiddagen, eftersom det regnade så mycket.
 
Imorgon ska jag åka til granngården på fm. De ska visst regna imorgon också.

1 kommentarer

marianne

25 Oct 2016 09:33

Nu får du regnet du saknat hela hösten ;)
Usch ja, nu kommer den tunga tiden, jag kör allt på pirran, eller säckekärran, som de säger här, bär inget sånt längre än nödvändigt.

Sjukgymnasten titan väl på helheten och förhoppningsvis har hon en gissning på var det onda egentligen kommer från.
Konstigt att man inte tar med sej sina saker när man flyttar från hus, det skulle ju aldrig stå kvar saker i en lägenhet t.ex.
Thomas har ju lite mer intresse och engagemang än vad Janne har så att "erat" skräp försvann hänger bäl ihop med det?!

Kommentera

Publiceras ej