Igår jobbade jag 14.00 -tills imorse. 
 
Det småregnade och vi passade på att göra lite ärenden.
 
Idag däremot var en solig och fin dag igen. På fm var jag och hade en privatlektion med en tjej och hennes två hundar.
 
När jag kom tillbaka så red Karin på Disa.När hon var klar gick vi in och åt. Emilia vaknade och hade underhållning!
 
 


Efter en kopp kaffe efter maten så gick vi ut och tränade nosework med alla vovvar. Solen värmde faktiskt lite.
 
Sen red vi Karin och jag. Hon på Birkir och jag på Tindra. Det gick kanonbra! Men vad svettiga de blev. Jag behöver klippa igen!

My kom och red också. Hennes mormor var med och tittade på.

Sen fick Karin lite bråttom hem och jag passade på att träna hundarna lite till inne i stallet.
 
Jag blev lite hungrig och gick in för att fixa mellanmål. Då kom Tomas så vi åt bananplättar med keso och hallon.
 
Det blir ju mörkt så tidigt nu. Redan vid 18 tiden. Så man blir ju lite trött! Men vi pallrade oss ut igen och fixade hos fåren och sen gick vi en promenad med pannlampor.
 

Tittat på Hela Sverige bakar och lite annat medans vi åt kvällsmat. Nu sitter jag här igen efter kvällsfodringen!

1 kommentarer

Marianne

19 Oct 2016 14:59

Jag är imponerad av Karin som är så avslappnad med Emilia, ställer vagnen vid ridbanan och sitter upp, det är ju lite pyssel innan man sitter i sadeln och det är ju inte bara att kliva av om Emilia vaknar....

Leo har så många filtar så det var självklart att vovven skulle få den, jag vet att de är måna om sin djur, de är ju troligtvis den enda de litar på.

Leo skulle nog inte gillar massage, han är väldigt orolig och sjunker ner när man höjer handen för en klapp, endast huvudet som han vill bli kliv på.

Det där med halva meningar på fb ...och sen om någon frågar blir svaret -PM! Så löjligt att jag funderar på att ta bort många p.g.a det. Vid några tillfällen har jag ifrågasatt varför de skriver såna statusar och då har jag blivit bortplockad...haha
Det finns annat att lägga energi på men jag blir irriterad ändå...

Kommentera

Publiceras ej