Tror det är titeln på en låt av Anders Glenmark! Som jag fick på singel när jag var tonåring!
 
Idag har alla barnbarn varit här. Karin kom först med Emilia. My och Moa var också med.
 
 
 
Vi fikade innan vi tog en ridtur. 
 
Det var så kul att vara ute alla fyra igen! Och hästarna skötte sig jättebra! Tindra gick kanonbra!
 
 
 
 
Tomas var barnvakt under tiden. Den lilla sov i över 4 timmar! Så Karin red en häst till. Jag lagade mat och My och Moa bakade fikabröd!  För efter en stund kom Robert med familj på fika.
 
Sen gick vi ut för barnen ville rida. Kasper och Moa red på Beris både på ridbanan och sen ut i skogen en sväng. Hilma ville inte klä på sig (!) så det blev ingen ridning för henne. Hon skulle ha klänning bara och en fleeceväst. Efter mycket diskussion så sa hon: Jag ska bara rida på sommaren! Fattar inte att hon inte fryser! Envisa barn!
 
 
 
 

Nu ska jag lägga mig. Midnatt nu! Godnatt!
 
 

2 kommentarer

Amanda Jona [SPONTAN]

17 Oct 2016 05:40

Såg underbart ut! :)

marianne

17 Oct 2016 10:36

Jag känner inte igen den låt-titeln, men har inte lyssnat så mycket på den sortens musik.

Men åh så smart Hilma är :)

Härlig söndag med alla barn och barnbarn, men jag fattar inte att du hinner med allt och dessutom hinner umgås också.

Både höfter och knän kan påverkas av ryggen, men detta är nog inget sådant, jag har ju haft ryggproblem så länge jag minns och knäna har varit onda efter långa lopp på asfalt och nu har det eskalerat.

Kommentera

Publiceras ej