Jobbade 8-14 idag. Passade på att köpa färg till stallet när vi var på ÖB. Imorgon ska jag börja måla. Inne i stallet alltså.
 
När jag kom hem pysslade jag med kaninen och lät honom komma ut på gräset. Det har ju varit så varmt och gött!
 
Efter promenad, mat och fodring av alla djur skulle Jim och jag på rallylydnadskurs. Det var kul!
 
 
 
 
 
Vi ska gå 4 måndagar till.
 
Ikväll somnade vi båda efter maten som var kl 21 som vanligt. Men sen skulle vi ut och fodra och då piggnar man ju till, så nu sitter jag i fotbad! Ute var det kallt! Tog mössa på huvudet!

1 kommentarer

marianne

06 Sep 2016 09:15

Hua....vill inte ha kyla, men är det sol och varmt på dagarna så är jag nöjd. Imorse var det 5 grader, jag ser inte fram emot att stalla in hästarna så hoppas de kan vara ute månaden ut iaf.

Kaninen? Har jag missat något? Har du bara en igen?

Ja, du hade ju problem med din höft, så du harju haft jobbigt med värk som stör sömnen... men det är bara att bita ihop, och det hjälper att gnälla lite..hihi

Man kan väl göra pajdeg på alla sorters mjöl, jag har gjort på grahamsmjöl, rågsikt, havregryn och så,
sockret vet jag inte, men det är väl bara att prova sej fram. Berätta hur det blir om du provar.
Jag har inte gjort efterrättspaj sen ungarna var små, jag äter helst inte sånt numer.

Kommentera

Publiceras ej