Vaknade till snö, så fint det var!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter fukost snabbstädade jag toan, sen blev det kaffe! Snabba ryck idag. Vi sov ju lite länge idag med.
 
Sen gick vi ut. Tomas har skrapat framför vindskyddet och fyllt på med grus. Så bra! Men det tog nog hela eftermiddagen och en bit in  på kvällen. Jag har mest packat foder, nästan hela tiden när han har grejat med vindskyddet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Någon hundpromenad blev det med!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till lunch lagade vi fiskgryta. Just då kom en kund och ville köpa en hundsele. Så jag gick med ut och provade ut en. Det var till en härlig jaktlabbe som gick på valpkurs här i höstas!
 
 
 
 
Idag blev det mycket kroppsarbete så jag känner mig slut i kroppen. Sitter med massagekudden.
 
 
Vi kom inte in förrän 19.30. Då lagade vi lammfärsgryta med pasta. 

1 kommentarer

Marianne

11 Dec 2017 10:44

Allt var så vackert ute igår, snön piggar verkligen upp efter allt regnande, hoppas den ligger kvar nu bara.
Fint det blev framför vindskyddet :)

Säljer du hundsaker? Det visste jag inte. Apropå det, jag har kvar täcken, matskålar och en bädd efter Leo, något du kan ha användning av? Bädden är så gott som ny, köpte den efter jag flyttat hit, och han hade ett back on track-täcke över så han har aldrig legat direkt på den.

Jag såg också meddelande från blogg.se hur man skulle göra, men det fungerar inte.

Jag tycker Martin är galen, men han har sporten i blodet, och jag kan förstå hans sug....men jag gillar det inte. Han är ju 34 år snart så mamma får helt enkelt acceptera hans val. ..haha

Kommentera

Publiceras ej