Idag valde jag att strunta i värktabletterna. Herregud! Jag är som en zoombi. Allt går så saakta.
 
Har inte gjort något vettigt alls. Jo rostade musli på fm.
 
Sen har jag sovit och varit ute och fodrat och packat lite i taget.
 
Stackars hundar. Jo vi tränade en liten stund på fm i köket. Men för lite tyckte de.
 
Nu är Tomas hemma och tog med sig dem ut och jobbade.
 
Ska snart laga mat. Klyftpotatis och en god biff. Köpte en köttlåda för ett tag sedan, men nu är det bara ett par bitar kvar.
 
Om jag ska kunna rida och tävla på söndag måste det ske ett under......
 
 

1 kommentarer

Marianne

11 Feb 2017 09:35

Men nä vad trist, inte bara att du kanske missar tävlingen utan att du mår som du gör också.
Jag har velat prova att göra sushi själv, men det har inte blivit så.

Krya på dej

Kommentera

Publiceras ej