Igår var jobbdag hela dagen. Det småregnade hela dagen. Men vi tog ändå en promenad på kvällen när vi kom hem.Sen blev det soffan, mat och tv!
 
Idag hade jag tänkt städa av här hemma.
 
Men Robert och Karin ville komma med barnen. Det ville jag med förstås!
 
De dök upp till kaffet. Hundarna blev så glada!
 
 
 
Sen gick vi ut och grejade och promenerade med hundarna.
 
 
 
 
 
 
Barnen blev dyblöta ända in. Så trist med det här blasket!
 
När vi kom in igen så lagade vi pannkakor. Små skålar med blåbär, mango, keso, lingonsylt och keso till det. Och mycket morötter i en skål! Kasper undrade vart alla blåbär var, när vi var i skogen. I min frys, sa jag!
 
Igår fick jag kontakt med Allies uppfödare. Det var så roligt! Allies mamma och en syster bor kvar hos henne. Vi får se om vi kanske kan ses framöver.
 
 
Allies mamma!
 

2 kommentarer

Marianne

18 Feb 2017 00:18

Vad gulligt...var är alla blåbär...<3
Ja det är mycket roligare att umgås med barnen än att städa, och städningen finns ju kvar.

Marianne

18 Feb 2017 00:25

Jag låter inte Ava välja tempo, dr är ju jag som är ledaren så hon ska rätta sej efter mej...
Cykla skulle jag aldrig klara, dels är det en lång och seg uppförsbacke nästan direkt och dels behöver jag oftast två händer på styret då min balans är kass....men det verkar väldigt praktiskt och jag har hört fler som hör det....

Kommentera

Publiceras ej