Vi kommer alltid in så sent. Idag var vi lite tidigare. Strax innan 21.
 
Idag var Karin och Emilia här. Vi red ut ihop och morfar var barnvakt!
 
 
Igår var Robert och Elis här. Och senare hade jag en privatlektion.
Min kompis Maritha var här med sin nya hund.
 
  
 
 
 
 
 
Kissen har fått ett namn! Isak heter han!
 
Tomas har fixat hagen vid Werns lycka så nu får de traska en bit för att beta! Det är ju bra!
 
Några av fåren är hos grannen och igår var det dags att byta hage, så Jim fick jobba lite. De åkte i traktorn dit för han hämtade även vatten. Det är ju dåligt med vatten  igen.
 
Jag tog med mig Allie och Mio och hämtade en flytväst som vi fått överta. Ska försöka hinna åka och simma ilte i helgen.

1 kommentarer

Marianne

29 Jul 2017 20:38

Jag blir helt sjuk när jag ser kissen <3
Isak är ett fint namn, visst var det meningen att Astrid skulle få ungar?
Om du blir arg, gissa vad jag blir då? Fy f-n jag har lust att vara riktigt elak, men bäst man låter bli....

Kommentera

Publiceras ej