Ja hej du som läser!
 
Jag vet att jag inte har mängder av besökare. Men omkring 10 enligt statistiken. Ibland fler och ibland färre. Men det är bara Marianne som skriver! Kan ni andra inte skriva Hej i en kommentar. Skulle gärna vilja svara Hej på er!
 
Idag var en bra dag, som oftast! Jag jobbade igår tills idag. Tomas var hemma från jobbet både igår och idag. 
Han har nog influensan, hostar, nyser och är helt orkeslös!
 
Karin och Emilia var här både igår och idag. Igår hann jag inte rida, men det gjorde Karin. Jag började jobba kl 14.00.
 
 
Idag när hon kom så fikade vi förstås innan vi gick ut! Emilia var förkyld, men lika glad som vanligt! Hon sov i vagnen när vi gick.
promenad i blåsten. Sen hann vi packa lite foder och fixa innan lunch
 
 
Tomas som var inne hade börjat med lunchen. Lite tidigare än vi brukar. För jag skulle klippa mig kl 14.
 
Det var skönt att klippa bort en bit och tunna ur håret. Det var så mycket innan, så det var lite jobbigt att tvätta och få ur shampot!
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem så tog vi en kopp kaffe. Sen gick jag ut och red och fortsatte stalljobbet.
 
Mio fick hänga med mig ut igen. Det började skymma men blåste iallafall lite mindre. Tindra var duktig men lite övertaggad när vi kom till fältet, där blev det lite bockning!

Ikväll blev det tacos! Jag hade ingen idé om vad viskulle laga! Men tacos är ju gott! 
 
 
 
 

8 kommentarer

Mamma

07 Mar 2017 22:24

Hej,så fin du blev i håret. <3

Svar: Hej och tack snälla!!
Agneta

Anne

07 Mar 2017 23:53

Hej!
Jag är en av dom som följt din blogg i flera år.
Tror jag hittade den via Erikas blogg.
Det är jag som ägde isisen Grim som hon hade på foder.

Svar: Hej Anne! Vad trevligt att du svarade!
Agneta

Marianne

08 Mar 2017 10:31

Är det Emilia som smittat Tomas eller tvärtom? Hoppas de är friska snart.
Du har så tjockt och fint hår, men jag förstår att det tar tid att torka.

Nä drt är inga spikar i foten, det var det yttre mellanbenet som var av ganska långt bak mot hälen. Värken sitter i hela foten, hugger, svider, bränner och molar....det måste vara nerverna som spökar, det hänger antaglugen ihop med fibromyalgin...vet att jag inte ska gnälla men jag står inte ut snart...vet inte vad jag ska göra :(.

marianne

08 Mar 2017 15:57

Jag blir mest stressad när jag tittar på innan vi dör, Kristian är ju så oförsiktig, messar och håller på nästan helt öppet....att han ens har mobilen med sej där bland fiender?

Det är ju så skönt att sova under ett varmt täcke och ha lite kallt om näsan ;)

Ida

08 Mar 2017 16:10

Hej! Från Albas ägare Ida (valpkursen i höstas)

Svar: Hejsan Ida!
Agneta

siv ingberg

08 Mar 2017 19:16

Hej på dig! Håret blev mkt snyggt! :)

Svar: Tack snälla Siv!
Agneta

Äldste sonen

08 Mar 2017 21:29

Jag brukar hålla koll på dig här mellan varven! Hej på dig!

Svar: Hej min son!
Agneta

M K

09 Mar 2017 12:10

Hej hej. Jag brukar inte vara in o läsa men hittade hit nu från Marianne. Din bloggadress i en kommentar saknade ändelsen .se men det var ju lätt fixat. Har läst lite bakåt i din blogg o jag blev ju matt bara av att läsa. Haha jösses vilken energi. Önskar jag hade lite mer av det också.

Svar: Hej M! Såå energisk är jag väl inte. Hi Hi!
Agneta

Kommentera

Publiceras ej