Igår när jag kom hem hade jag lydnadskurs och sen var det kväll.
 
Både igår och imorse var jag astrött! Jag som brukar vara morgonpigg låg kvar helt slut!
 
Känner väl av timmen som försvann...
 
Idag har det varit regnigt väder så vi har gjort mest innegrejer på jobbet. Jag har gäspat och gäspat fast jag har haft att göra! Bland annat städat akvariet.
 
På eftermiddagen var vi och spelade bowling. Ett tag ledde jag, men sen vann Micke min kollega.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag slutade klockan 17 och åkte och handlade lite. Köpte med mig sushi hem till kvällsmat, vilket var tur för vi var ute så länge och kom in strax innan 20.Då började ju mästerkocken.
 
Nu håller Tomas på att packa för att åka iväg med jobbet för att åka skidor. Det var därför jag kom hem ikväll. Annars skulle jag ha jobbat till imorgonbitti.
 
Jag ska gå ut och fodra snart och försöka komma isäng skapligt!
 
Imorgon vill jag ha fint väder så jag kan rida!
 
 

1 kommentarer

marianne

30 Mar 2017 12:32

Vi hade också ganska trist väder igår, men jag var ute mycket ändå...behövde andas den lätta luften som blir i regn. Det var länge sen jag bowlade men det är ju jätteroligt, jag har försökt få med Janne, men han bara pratar om vem som ska köra så då tappar jag lusten....jag har aldrig hört att man inte för köra bil efter att ha bowlat hehe. Ja, du har nog redan förstått vad gårdagens inlägg hos mej handlade om?!
Egentligen vill jag inte alls skriva såna tyck-synd-om-mej-inlägg, men det har liksom brustit totalt för mej nu.

Hoppas du fick en bättre dag för ridning i dag, här är det grått och lite kallt, men skönt ändå och som du kanske såg så ville Ava inte alls hänga med mej ut haha

Kommentera

Publiceras ej