Igår var kusin Marie och hennes dotter här på fm och klappade katter! Vet inga så kattgalna människor! Ha ha! De kunde inte sluta!
 
Karin och Emilia var också här. Karin red på Birkir sen åkte de hem. Jag gick en skogspromenad och sen hade jag hundkurs.
 
Idag hade jag Emilia när Karin jobbade. På fm var hon med mig på personalmöte och charmade alla förstås!
 
Det har regnat hela dagen så vi har inte varit ute mycket alls. Jag satte på värmepumpen för det var bara 18 grader inne.
 
Ikväll hämtade vi halm i småbal som vi sen lastade av. Min axel är väldigt överansträngd så det blir inte mer text!!
 
 

2 kommentarer

Marianne

20 Sep 2017 23:19

Men vad har du gjort med axeln? Är det sen du ramlade?
Kan tänka mej att det inte blev mycket sagt på peronalmötet när Emilia var med...hon ser busig ut.

Så ingen tjej kommer och rider hos dej längre?
Undrar varför kissen inte växer som han ska...
Jag börjar nästan gilla att äta frukost på mitt lilla balkongbord...haha

Marianne

20 Sep 2017 23:23

Janne fick plommonträden för 6 år sedan och de senaste åren har det varit då mycket plommon på, han fick två träd men ett dog...vi har ju mycket regn här och hönsen gödslar nog bra....kan du inte be att få hönsskit från dina grannar? Lägg i vatten och sen vattna med det...

Kommentera

Publiceras ej