Ja det blir alltid sent när jag skriver.
 
Imorse gick jag upp tidigt.  Fodrade och snabbkissade hundarna. För efter frukost gick vi ut igen direkt. Robert kom och hjälpte mig att ta in fåren.
 
Vi hann en kopp kaffe nästan på stående fot. För sen skulle vi hämta mamma och åka på vårdplanering för pappa. 
Det gick bra och han står nu i kö till en vårdplats med demensinrikting. Hoppas det blir ledigt fort, så han får en trevligare miljö. Han är på kortids nu och de är jättesnälla och rara där men miljön är som ett sjukhus. Kallt och strerilt.
 
Handlade på hemvägen. När jag öppnar plånboken så var den Karins! Vi har likadana! Som tur var fanns kontanter så jag lånade lite!
 
Gjorde pannkakor till lunch med keso till. Sen gick hundarna och jag runt staketet och lagade det på några ställen där Freyja har rivit ner! Jäkla häst!
 
Solen strålade fast vinden var kall. 
 
Packade foder i nät och säckar. Så lätt och snabbt nu!
 
På eftermiddagen ägnade jag mig åt ett land i trädgården. Så härligt att börja rensa.
 
 
 
 
 
Lite mellanmål!
 
 
 
På kvällen vardagslydnadskurs. Bara fyra idag och de var så duktiga. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt igen så nu ska jag ut och fodra och sen sova!
 
Min fot har jag lindat förresten, så det känns mycket bättre!
 
 

1 kommentarer

Marianne

10 Apr 2018 22:47

Håller tummarna för din pappa, att han får flytta snart. Tur det inte är som på övriga bostadsmarknaden, för då skulle man ju stått i kö sen 50-årsåldern ;)
Men vilken överraskning att öppna plånboken på affären och upptäcka att det inte var din...hihi

Vi har också haft sol, men kalla vindar, kul att börja med rabatterna jag är så sugen, men vet inte riktigt hur jag vill ha det.

Tack, jag kommer gärna lite längre fram, vi får synas våra scheman.Jag ska ju hämta kött också, vi skulle ju faktiskt kunna betala redan nu om du vill? Det har jag inte tänkt på.

Hoppas Karins drömmar slår in :)

Ava kommer att få somna i hagen på måndagsmorgon :'( de andra två får gå längst bort så de inte ser.

Kommentera

Publiceras ej