Imorse vaknade jag först halv 7 och tänkte gå upp, men somnade visst om!
 
Vaknade en timme senare och gick ut och tog hand om det ute! En timme tar det ju ungefär. Tomas sov fortfarande när jag kom in. Men han vaknade när jag började skramla.
 
Efter frukosten åkte jag och Jim till Tjällmo för kurs. Vi skulle var på ett ställe utan snö. Här är ju så mycket kvar!
 
Vi tränade rallylydnad och sen gick vi en promenad efter det. Väldigt trevligt! Och Jim skötte sig så bra, trots att en tik löpte!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem var jag rejält hungrig men jag ville gå ut så det blev ett par korvar med bröd till lunch. 
 
Mio och Allie fick följa med mig ut och rida. En timmes skritt igen på Tindra. Sen lite stalljobb som var kvar. Tomas hade gjort en del.
 
 
  
  
Halv sju kom vi in. fick duscha av hundarna under magen och benen. Sen blev det lite plockade och pyssel innan mat. Hade kvar mat sedan igår, så vi åt det. Lika gott idag!
 
Sitter och gäspar så vi får se om jag kan komma isäng skapligt!

1 kommentarer

Marianne

02 Apr 2018 07:22

Skönt att somna om, om man inte får stressa sen förstås.
Var det du som hade kurs eller var du och Jim deltagare?

Kommentera

Publiceras ej