Skyndade mig hem från jobbet för Fam skulle komma till Tindra. Jag hann lagom borsta av henne innan det var dags för behandling. Det tar ju endast några minuter, så hon hann ta min svullna fot också.
 
Det var lite mjukt på insidan av skenbenet/hasen. Men inte riktigt på samma ställe där det var värst sist. Då var det på utsidan. På lördag får hon en behandling till.
 
Förmiddagen ägnade jag åt mockning i hagen. Och sen ringde jag och eftersökte ett simkort som skulle skickats till mamma. Jämt är det något som ska strula.....Men nu hoppas jag att det kommer.
 
Mockade lite mer på eftermiddagen och longerade Birkir. Packade fodret som numera går på nolltid.
 
Fåren står inne, eftersom de blev klippta igår. De fryser första dagarna och behöver mycket foder!
 
Jag jobbade ju igår. Men vi åkte hit en sväng och fikade. Eva hjälpte till med fåren och Karin och Emilia var också här.
 
 
 
 
 
 
 
I kväll var jag i linköping på möte med Blå stjärnan. När jag kom hem så höll Tomas på med maten.
 
När han skulle lägga sig ikväll så hade någon hund bajsat i sängen! Fattar inte varför! Och det måste ha hänt imorse. För det var helt torrt! Men nu är det bytt! 
 
Bäst att duscha och hoppa i säng här med!

1 kommentarer

Marianne

13 Apr 2018 09:51

Men vad konstig med hudbajs i sängen?! Undrar vad de menade med det?!
Så härligt nu med soliga dagar, synd bara att det blåser så kallt. Jag saknar verkligen det där att gå ut och mockan stund eller göra något annat på gården, men det blir för mycket åkande eller så måste jag packa mat och grejer med mej, så jag får fortsätta sakna det.
Hos oss är det ingen som mockat på evigheter och hagen är full med skit överallt, Maria har haft allt ansvar som jag lämnat, så tid och ork räcker inte till, Katia har inte riktigt kommit in i och förstått hur mycket jobb det är med allt runtomkring.
Vi får se hur det blir nu när Ava försvinner...

Jag har också gett bort eller sålt massa böcker, när jag flyttade från Sthlm hade jag två billyhyllor proppade och nu ser du ju...de där böckerna fyller knappt två hyllrader.
Vi åt ju också alltid sent då jag bodde kvar, allt jobb ute gör att man aldrig går in.. man ska ju "bara" men jag sover mycket bättre sen jag började äta tidigare

Kommentera

Publiceras ej