Idag skulle jag ha tränat med Susanne. Men hon blev sjuk och eftersom jag har ont i knät fortfarande så hoppade jag också.
 
Passade på att göra några ärenden. Granngården, Bondmoran, Spannmålsbonden och Östenssons. Kaffe och macka när vi kom hem. Ja hundarna var med. Men det blev trångt med alla säckar och lådor med mat!
 
Sen gick jag ut och fixade stallet. Hästarna fick hö och sen plockade jag iordning lite här och där.
 
Rensade ogräs igen på grusgången. Då kom Emilia och hjälpte mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De stannade ett par timmar och när de åte hem så kom Helen och Tilde.
Vi klappade djur och fikade! Och hämtade sina blåbär som vi köpt.
 
 
 
Jag har gäspat hela dagen och haft huvudvärk. Ska försöka lägga mig skapligt.
 
 
 
Idag vill inte blogg.se funka igen Har försökt lägga in foton i 45 minuter nu..... skiter i det nu!

2 kommentarer

Marianne

23 Aug 2018 11:09

Så var det hos mej, då jag var i Sthlm, men skriv ett mail till blogg.se, der brukar jag göra och då löser det sej direkt.
Det är ju hopplöst när man bestämt vilka foton som ska vara med, så går det inte att lägga in.
Hoppas du sovit bra och slipper huvudvärken

Marianne

23 Aug 2018 11:12

Visst är det fina saker han gör av sånt han hittar i naturen? De är ju dyra att köpa, men det skulle vara så roligt att ha något därifrån

Kommentera

Publiceras ej