Igår lade jag mig rätt tidigt. Jag var så trött så jag var vimmelkantig! Sov bättre än på länge till 7.15
 
På fm grejade jag inne tills vi hade druckit kaffe. Då gick Anette och jag ut och gick i en dryg timme. Solen sken och det var fint väder.
 
 
När vi hade ätit lunch så gick vi ut både Tomas och jag. Fick hjälp att brodda på Tindra. Sen red vi ut en liten sväng. Barbacka! Inte så smart kanske. Tindra var pigg och när vi svängde lite snabbt runt ett träd så kanade jag av och slog skallen i en stubbe. Annars gick det bra. Jag var ju mest rädd för höften.
 
 
Victor och Robert med familj var hos mormor på eftermiddagen.
 
Mi skjutsade hit Victor och barnen sen och så stannade de och fikade. Robert skulle jobba och hålla i ett pass.
 
Ikväll har vi lagat ugnstekt hel sik fylld med svamp och lök. Det var gott.
 
Men nu måste jag sova. Ska upp imorgon och jobba. Gäsp!!
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

27 Dec 2018 12:03

Vad bra att du kunde sova ordentligt, det är så skönt att vakna och känna sej utvilad.
Men ajaj, hur känns huvudet idag? Lätt att glida av när man rider barbacka, särskilt om man har termobyxor på sej.

Det kanske tar lite extra tid att få svaren nu under helgerna

Kommentera

Publiceras ej