Imorse slutade jag 10 och snodde på hem, i regnet.
 
Termos med kaffe, ispåsar och en stor pressening packades in i bilen.Hundarna fick sitta i baksätet alla tre, vilket inte var populärt...de gillar inte att vara så nära varandra i ett trångt utrymme. I början satt Allie upp stel som en pinne! Sen orkade hon inte mer utan lade sig och blev huvudkudde åt Jim.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi skulle till slakteriet och hämta det styckade köttet. 11 lådor hade vi och innan vi åkte mätte vi så alla skulle gå in i bagaget!
 
När vi hade hämtat alla så fortsatte vi mot Ljungsbro för att leverera den första. Vi stannade på vägen och lät hundarna kissa och så drack vi kaffe. Allie blev väldigt sugen och ville smaka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi lämnade av två lådor i Linköping med och sen åkte vi hemåt. 
 
Började med att fodra djuren, sen tog vi in kött och började packa. Två kunder kom och hämtade sina, sen hann inte jag mycket mer, för jag skulle iväg på min kurs.
 
Tog med 2 lådor till Borensberg. En till Karin och en till min massör!
 
 
 
 
 
 
Kursen var bra, men jag hade inte hunnit alla träna på alla övningar. Det hade visst ingen annan heller.
 
Nu ska jag gå och lägga mig!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej