Idag var det dags att börja valpkursen för terminen. Jag satte klockan för att hinna allt i god tid. Behövde sätta upp skyltar för vi har så mycket snö, så de fick åka in en annan väg!
 
Det var ju inget vidare väder för små valpar. Vi hoppas att det smälter fort. Men gud vad söta alla valpar är. Det är ju så mysigt!
 
När kursen var slut gick jag in och åt lunch. Hade färdig mat från frysen. Sen ut till djuren och satte fart. Vi var ute mellan 13-18. Tog kafferast i stallet. För nu kommer den där tiden då man inte kan gå ut och in hur som helst, när hundarna är så smutsiga!
 
Jag var själv idag i stallet. Så jag har mockat, packat foder, tränat lite med hundarna i stallet, gått ett par svängar med dem. När vi hade kvällsfodrat var jag så trött och frusen!
 
 
 
Matte! Ska vi träna då!
 
 
Katten  Astrid: Här är doften!
 
 
 
Jag satte mig med en mindfullnessövning på 15 minuter. Det var skönt!
 
Fixade fallafel till kvällsmat. Hade kvar ett paket i frysen. Snabbt och gott!
 
Blev tvungen att tvätta köksmattan, för när jag skulle göra lite lingonsylt i micron så lyckades jag koka över den och sen slabba på hela mattan!
 
Imorgon ska jag ha några som ska träna rallylydnad så nu ska jag kika på lite övningar till dem.
 
 

Kommentera

Publiceras ej