Igårkväll sov jag i soffan mest hela kvällen. Kände mig helt slut. 
 
Imorse var jag likadan. Efter fodring hamnade jag i soffan ett par timmar. Orsaken är tyvärr mens......Jag trodde det var över nu. Har klarat mig flera månader ! Men icke.....

När jag äntligen pallrade mig upp vid 10 tiden så satte jag på kaffe, gjorde musli och bakade 2 små scones till kaffet. Tog en skvätt av muslin till det.
 
 
 
 
Sen hörde jag av mig till Eva, som också var ledig idag. Hon kom hit och hjälpte mig med stalljobbet. Ingen ridning idag. Det gjorde vi igår eftermiddag när hon var här. 
 
Idag skulle jag iväg på möte i Linköping så jag gick in och duschade vi 16 tiden.
 
Innan dess tog jag en kopp kaffe ute. Öppnade upp till växthuset, där var det varmt!
 
 
 
Svängde förbi hos Therese och köpte en present. Och en till mig själv! Virkad skål!
 
 
 
Mötet gick snabbt och bra så jag var hemma till klockan 20 igen. Tomas hade lagat mos och fläskkorv.
 
Nu är det dags att fodra och sen sova!
 
 

1 kommentarer

Marianne

22 Mar 2018 07:54

Usch för mens, och särskilt när den luras så där :(
Jag hade ju tur med det, regelbunden och innan jag fyllde 50 så kom den bara inte. ...inte ett spår av alla de där besvären morsan hade och som man hör talas om...jag undrar fortfarande hur det gick till.

Skönt med hjälp av Eva

Kommentera

Publiceras ej