Igår jobbade jag tills imorse  Men vi  var hemma hos mig, större delen av dagen. Igår var det inte så varmt, men idag var det shortsväder!
 
 
När jag kom hem så började vi med fika. Sen kom Eva och vi red en lång sväng, för jag visade fel ett antal gånger! Gud vad dålig jag är på att hitta!
 
Tomas har grävt ner en kabel till elstaketet. Snart måste vi flytta Disa och Freyja till den hagen, där hon ska få gå när fölet kommer. Men det kan var ett tag kvar. Juvret är ganska litet ännu.
 
Jag har krattat upp lite grenar som ramlat ner från de stora träden i trädgården, sen skulle jag klippa gräset. Men den startade inte, gräsklippareländet....
 
Det blev lite annat plock i trädgården istället.
 
Till kvällen blev det ljummen potatissallad och revbensspjäll. Det var mumsigt! Sen tittade vi på stjärnornas stjärna och jag tyckte att de var lika duktiga! Casper vann och det var han värd!
 
 Den här katten, Alfons är lite rolig. Han ska jämt smaka på hästmaten.
 
 
 

2 kommentarer

Marianne

06 May 2018 22:17

Haha, kattskrälle <3
Men ska du hålla på med så mycket trädgårdspyssel när du har ont i fötterna?

Det var rena sommarvärmen här både i går och idag.

Jag missade ett av programmen om Anna Wahlgren, boken har jag inte läst men lagt den i mobilens bokhylla.

Vissa gör ju allt för att skapa problem, tål inte kritik och uppföra sej som jag vet inte vad....inte hälsa, slå i dörrar och vara allmänt otrevlig...

Jo jag tror fåglarna klarar sej själva, men de gillar nog att vara här hos mej ;) vissa dagar har jag 10 - 15 stycken som hoppar runt här, grönsiskepar och bofinkar mest....fina!

Johanna

07 May 2018 08:56

Såg ut som en riktigt härlig ridtur

Kommentera

Publiceras ej