Imorse slutade jag jobbet 10 och sen gjorde jag lite ärenden  på hemvägen. Sen förmiddagskaffe när jag kom hem.
 
Förberedde lunchen innan vi gick ut och jobbade. Tomas putsade betena och jag mockade hela hagen.  3 fulla kärror. Sen började jag klippa ner björnbären men sen behövde jag hjälp så jag gick in och lagade lunch först.
 
Tomas fick hjälpa  mig sedan med busken som hade växt sig jättestor kors och tvärs.
 
Jag tänkte rida efter det men hästarna var nere på Werns lycka. Vi fick gå och hämta dem. Och när vi kom tillbaka började det skymma! 
 
Fixade klart i trädgården och flyttade in möbler med pannlampa på!
 
Hur fort gick inte denna dag. 
 
Nu i säng för imorgon bitti är det jobb igen!

2 kommentarer

Marianne

29 Oct 2018 07:26

Du hade fullt upp som vanligt! Tråkigt att det blir mörkt så tidigt.

Aha, nä jag hade stavat fel på sköts såg jag nu :p

Sadlar är lika svårt att sälja som att köpa,men bucas-täckena är ju jättefina och bra kvalitet...

Marianne

29 Oct 2018 07:28

I min fisksoppa är det inget vin, jag har grönsaksbuljong och krossade tomater i.

Kommentera

Publiceras ej