Sömnen var lite halvdålig inatt. Men jag tittar aldrig på klockan så jag vet inte egentligen  hur mycket och länge jag var vaken! Jag vet bara att jag sover sämre än förr. Jag som alltid sovit bra, nästan var som helst!
 
Gick upp halv 7 och ut till djuren. Jim hoppade på tre ben först, innan han kom på att det funkade att gå på det!
 
Åt frukost lite snabbt för jag ville hinna städa av lite innan vi skulle ut och gå. Drog runt dammsugaren och satte på en tvätt.
 
Sen laddade jag kaffetermosen och tog med Mio och Allie på hundpromenaden. Jim fick vila såklart.
 
Idag var det 10 hundar med mina idag. Vädret var toppen! Solen strålade och det var höst-svalt och vackert. 
 
Vi går ju en timme och sen fikar vi efter. En bra grej är att folk lär känna varandra och kanske kan börja gå tillsammans. Utan mig!
 
 
När alla åkt hem så var Karin och jag ute en stund med barnen i trädgården. Jim fick komma ut också.
 
Emilia gungade och klappade katten Bruno.
 
 
 
 
 
När vi skulle äta lunch så ville inte Emilia äta alls, hon brukar ju inte vara så svår! 
Men när vi gick ut igen så somnade hon direkt bara Karin satte henne i vagnen. Stella somnade också, så efter en kort liten rastrunda med hundarna så red vi på ridbanan både Karin och jag. Hon red till och med två hästar.
Jag mockade och plockade under tiden!
 
När barnen vaknade så fick Stella rida med Karin lite grann! Emilia var jätteseg och låg kvar länge i vagnen. När de hade åkt hem så messade Karin att Emilia hade 39,5 graders feber. Stackaren! Inte konstigt att hon var så trött och inte sugen på mat.
 
 
 
 
 
Tomas kom hem och då fyllde vi hästtransporten med skräp. Får se när vi hinner åka och tömma. 
 
I helgen är jag ledig, iallafall från jobbet. Jag har ju kurser båda dagarna. Och sen ska jag träna imorgon också. Och rida!
 
Om vädret håller i sig ska jag leta lite svamp. Borde tvätta några fönster, men det får vi se!

Kommentera

Publiceras ej