Imorse när jag gick ut till Astrid så ville hon äta. Så skönt. Hon sög i sig från sprutan. Gav lite i taget på fm. Sen åt hon själv på eftermiddagen. Inga mängder, men ändå.
 
Karin skulle kommit, men Emilia hade hostat och sovit dålig så de var hemma.
 
Då började jag fundera på vad jag skulle göra. Åka och träna? Städa? Ta bort ljusstakar?
 
Nää, jag struntade i allt det.
 
Efter frukost tog jag en kopp kaffe direkt, eftersom jag bara drack en kopp igår på morgonen. Jag var på möte i Linköping på kvällen igår och trodde det skulle bli kaffe där. Men icke. När jag kom hem var jag så trött så jag somnade i soffan och vaknade jättesent.....
 
Efter kaffet på fm gick vi ut. Det snöade en del. Mockade, fodrade, matade kissen och gick en sväng.
 
 
 
 
Sen har jag sytt en del mellan utejobb och mat. Sytt en pyjamas till Stella och ett nattlinne till Emilia. Men de är inte riktig klara än.
 
Jag har också gjort hundgodis till imorgon. Då ska Mio och jag på utbildning.
 
När Tomas och jag varit ute och kvällsjobbat lagade vi mat. Får-ytterfile´med kantarellsås och hasselbackspotatis. Supergott och mört.
 
Nu ska jag packa ner resten av det som ska med imorgon. 
 
Imorgon fyller också Elis 3 år så vi ska på kalas på em/kväll.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

04 Feb 2019 11:28

Vad skönt att Astrid äter och blir sej själv igen, man är så orolig när de inte mår bra.
Läste på fb om kursen och att Jim får beröm :) så kul, men du lägger ju mycket energi på att träna och stimulera dina hundar och de är så duktiga.
Hoppas Emilia inte blir sjuk nu.

Kommentera

Publiceras ej