Idag har jag "bara" varit hemma. Fm blev lite slapp. Körde  tvätt och plockade som vanligt. 
 
Sen var vi ute ett par timmar mitt på dagen. Fixade hos både får och hästar. Fyllde på halm i vindskydden.Jag blev genomsvett av att packa foder och klädde av mig. Så sen frös jag som en galning när jag kom in! Fick sitta under 2 filtar och äta lunch.
 
 
 
 
Alla katter på plats!
 
 
 
Fåren ser att vi är på väg ut!
 
 
 
 
Nyfikna får!
 
 
Hämtade in min overall, så nästa promenad tog jag den på mig. Men då var det plötsligt plusgrader och töade. Vad tråkigt att snön smälter bort.
 
Ska gå ut sista rundan nu. 
 
Tomas kommer sent ikväll/natt.
 
Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen åka och sy efter. Behöver packa ner lite till dess.
 
 
Lika trött som mig....
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

12 Nov 2019 12:32

Oj vad mycket snö du har!! Här regnar det mest, som vanligt. Typiskt det där när man börjar svettas ute och tar av sej, sen när man jobbat klart känns det som om man aldrig ska bli varm igen. Brrr.
Dina katter är så fina och roliga när de sitter där och äter på ett varsitt trappsteg.
Även om jag är lycklig över att Norriz fått ett fint nytt hem så kan jag sakna honom. Men detta var det bästa för honom.

Kommentera

Publiceras ej