Denna veckan var inte som andra.
Jag brukar ju börja vid lunch men den här veckan har jag jobbat hela dagarna. I tisdags var jag ledig och då skulle en tjej kommit och ridit. Men det regnade så vi flyttade fram det till nästa vecka. 
 
På kvällen åkte Victor hem och vi var själva igen. 
 
Igår hade vi personalmöte på förmiddagen. Vår tillfälliga chef hade köpt tårta och så fick jag ett presentkort, för att jag fyllt år i augusti. Gulligt! Jobb sen till 19.30.
 
Idag hade vi föreläsning på förmiddagen och sen jobbade jag till 17.30.
 
Jim har fått vara hemma hos Karin. Jag har varit och lämnat honom innan jobbet. De har varit lite krassliga och inte kunnat åka hit. Imorgon får Tomas åka dit med honom för jag börjar redan 6.30.
 
Jag ska lägga mig snart och hoppas att jag får sova bra inatt.
 
Några foton blev det inte idag för det strular bara när jag försöker spara dem.

1 kommentarer

Marianne

23 Oct 2021 12:30

Bloggar du på laptop eller mobil? När det strular brukar jag skriva och lägga in mina foton från mobilen, det funkar för det mesta om det strular på laptopen.
Men vilken idiotgubbe, du får dressera hästarna att sparka på främmande människor i hagen, haha eller hänga upp varning för att bli attackerad av den ilskna hästen.
Jag är ju lite långsint när det gäller vissa saker, så i mina ögon kommer dessa människor inte att bli sedda annat än som otrevliga.
Jag köpte mattorna från olika företag, då den med bladen inte fanns där jag först beställde.
Så lammhalsen är inte seg då? Jag tror vi gjorde färs då vi slaktade våra lamm, men fick ide´n när vi var på lammet & grisen i somras och de serverade halsen.
Lämnar ni till slakt? Slaktar inte Tomas? Nästa gång ska jag prova skivor.

Kommentera

Publiceras ej